Livrare si plata

Pentru buna functionare si corelare a departamentelor din cadrul firmei, am stabilit cateva reguli interne, ce tinem sa fie respectate cu strictete.

 

La primirea unei cereri de oferta din partea unui client, se discuta cu colegii de la departamentul de productie, care este solutia pentru executie si, daca este cazul, pentru montajul semnalisticii indoor sau outdoor solicitata, se calculeaza pretul si se dau termenele de realizare a le proiectului

In cazul in care oferta de pret a fost aprobabta de catre client, dupa semnarea contractului, se achita un avans in valoare de 50 – 60 % din valoarea intregului proiect si apoi se da drumului productiei efective a lucrarii.┬áRestul de plata se achita inainte cu cel putin o zi de livrare, sau in ziua livrarii produselor.

In functie de termenii ce se stipuleaza in contract, exista si posibilitatea achitarii restului de plata, cu bilet la ordin sau file cec, scadente la maxim 10 zile de la data emiterii.

 

In ceea ce priveste livrarea produselor, in cazul in care acestea nu au fost contractate si cu montaj, firma noastra asigura transportul lor la sediul sau locatiile indicate de catre client, gratuit sau contra cost.

 

Faptul ca cei mai multi dintre clientii nostrii nu sunt din Bucuresti, ci de prin toate zonele tarii, confirma faptul ca distantele mari nu sunt un impediment in realizarea unei bune colaborari si a indeplinirii sarcinilor contractuale cu strictete.

 

Deviza noastra: INTOTDEAUNA SE GASESC SOLUTII !